This topic contains 1 voice and has 0 reacties.
1 voice
0 reacties
  • Author
    adminstrator website
    Sleutelbeheerder

Ik ben ervan overtuigd dat wij allemaal het gevoel moeten hebben van ECHT GEHOORD EN GEZIEN WORDEN, serieus genomen moeten worden in wie wij zijn.

Helaas is dat niet altijd het geval en mogen en kunnen we dat zelfs misschien niet verwachten, dat anderen ons dat zouden moeten geven

Daarom zijn we verplicht aan onszelf om onszelf te (her)vinden en te zijn, wie wij werkelijk zijn, om zoveel mogelijk zonder klachten te zijn.

Ik wil jou zoveel mogelijk mogelijkheden bieden zodat jij zelf, jouw persoonlijkheid kan versterken, mits jij dat wil natuurlijk.
    Soms komen berichten “toevallig” naar je toe en op het juiste moment. 🙂

Ik wil met deze site jouw gevoel prikkelen en uitdagen, ik wil iets onverwachts bieden, zelfs eventueel iets wonderlijks laten gebeuren en het zal je op een subtiele wijze raken, zeker weten.

Ik hoop dan ook dat het jouw blik verruimt, dat onzekere, angstige, depressieve, lastige gevoelens snel verdwijnen en plaats maken voor een VREUGDEVOL LEVEN.

Ik vraag jou dan ook hier neer te schrijven wat je graag als aanvulling zou zien op deze site.

ONGETWIJFELD VERTELLEN WE ELKAAR WAT WE NODIG HEBBEN.

adminstrator website
    Sleutelbeheerder

Ik heb veel geld nodig om de therapieën te kunnen betalen waarvan ik denk dat ze me kunnen helpen!
    Jammer genoeg heb ik geen eigen keuze wat ZKV betreft, want ik zit in de WAO en woon in Duitsland, dus ben afhankelijk van het Zorginstituut Nederland. Zij innen de premie bij het UWV en betalen de zorgaanbieders in Nederland en Duitsland.

adminstrator website
    Sleutelbeheerder

Het gaat hier trouwens alleen om de basis verzekering, want Aanvullend kan ik me niet verzekeren…… omdat ik in de WAO zit, wil niemand me meer verzekeren. Ik had een goeie bij AGIS maar die heeft me gelijk er uit geknikkerd toen ik ging emigreren………Bedankt ….maar niet heus! 🙁

adminstrator website
    Sleutelbeheerder

Over welke therapieën heb je het dan?

adminstrator website
    Sleutelbeheerder

Ik denk dan aan Alternatieve therapieën zoals Body scan, EFT, Emotion Code. De reguliere therapieën hebben mij nml. niks geholpen. Ik ben een HSP en Indigokind, maar daar kunnen de psychologen niks mee. Loop al sinds 1981 bij het Riagg en Lentis, maar die behandelen vanuit boekjes…………

adminstrator website
    Sleutelbeheerder

Klopt, HSP wordt in het reguliere circuit vaak anders gezien en/of geclassificeerd. Veel geld heb je overigens niet nodig om geholpen te kunnen worden. Ik denk juist dat veel psychologen je inderdaad niet verder kunnen brengen….iemand kan een ander nooit verder brengen dan dat hij/zij zelf is.
    Je schrijft dat je indigo-kind bent…….heb je al gelezen?https://www.trendflow.nl/trendflow-programma
    Misschien is dat een alternatief voor je.

You must be logged in to reply to this topic.

©2026 

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?