Stress – Burn-out – Hyperventilatie – Depressie – Hooggevoeligheid – Vermoeidheid – Gezondheidsklachten › Forums › Laatste Nieuws › Reacties van mensen die het Trendflow Programma hebben
-
AuthorPosts
-
31 oktober 2014 om 08:12 #7855
adminstrator websiteSleutelbeheerderIk vind het zo lief dat jullie zoveel aandacht besteden aan mij.
Ik vraag me af waarom en hoe kunnen jullie dit voor zoveel mensen doen .
Steeds weer informatie, geven vragen beantwoorden ook als je terug komt van een feestje .
Nou super zijn jullie en ben jij Caroline.Nu huil ik omdat ik me niet alleen voel en gesteund voel.
Nou ik sta er zelf van te kijken dat het zoveel met me doet.
Ik denk Hoop dat jij ,jullie veel mensen redden die het zwaar of het leven beu zijn en rust willen.
Jullie zijn levensredders ga zo door.
Als ik weer sterk ben en het leven weer aan kan kom ik ook bij jullie club om ook als een Engel net als jij ,jullie te werken.31 oktober 2014 om 08:24 #7856
adminstrator websiteSleutelbeheerderIk heb eigenlijk geen vraag, maar wil je bedanken voor al je mails met voor mij heel waardevolle informatie. Heb heel lang lopen zoeken naar antwoorden en voelde me erg alleen op deze zoek tocht met veel onbegrip van mijn omgeving, waardoor je erg aan je zelf en je gevoelens gaat twijfelen. Dan ineens krijg je regelmatig mails met daarin precies verwoord wat jij voelt en denkt en voel je je ineens niet meer zo alleen. Heel veel dank..
14 november 2014 om 12:17 #7865
adminstrator websiteSleutelbeheerderGraag plaats ik een reactie. Vind het belangrijk om dit
te doen. Wellicht kan ik zo mijn bijdrage leveren om op deze
manier iemand die dit leest net over de streep te trekken om contact /hulp te vragen.
Ook ik heb veel meegemaakt. Traumatisch verleden en in het hier en nu veel
last van ondervonden. Met name de angsten namen bij mij de overhand.
Heb hulp gehad van een goede psychologe en nu een aantal jaren later wederom te kampen met angsten. Ik ben zover dat ik inmiddels herken erken en doorvoel. Ik voelde dat ik toch nog een zetje nodig had en ben zo bij Caroline terecht gekomen. Haar nieuwsbrieven en website spraken mij aan. Ook op mijn mails altijd snel een reactie van Caroline.
Ik heb gekozen voor persoonlijk contact en ben dan ook voor een sessie afgereisd naar Caroline. Dankjewel Caroline, ben erg blij dat ik dit heb gedaan en voelt heel goed. Wat ben je een fijn mens die zaken snel doorziet. Dankjewel voor de tijd die je hebt genomen voor mij!! Niets afraffelen van begin tot einde aandacht en duidelijk. De sessie die je in het middag gedeelte hebt toegepast heeft tevens bijgedragen en goed effect op mij.Succes voor een ieder die dit leest en chroom niet om hulp te vragen!!
Grt.
14 november 2014 om 17:53 #7861
adminstrator websiteSleutelbeheerderbedankt voor deze mooie tekst. Ik lees liever dit dan de krant.
Hier word ik weer een stukje vrolijk van.
Ik hoop nog meer zulke mooie teksten te mogen ontvangen.Zonnige groetjes
25 november 2014 om 13:04 #7863
adminstrator websiteSleutelbeheerderIk zie dat deze topic ‘hot’ is en het meest gelezen wordt. Het is naar mijn idee dan ook een erg belangrijk onderdeel van deze site. Jullie ALLE LEZERS zijn een WAARDEVOLLE bijdrage, alleen al omdat jullie lezer zijn. Er schijnt een soort ‘behoefte’ te zijn.
Willen jullie hier neerschrijven wat jullie reden is dat je dit lezen wil, dat je dit leest?
Ik ben erg benieuwd namelijk.
HARTELIJK DANK,
Caroline28 november 2014 om 08:12 #7864
adminstrator websiteSleutelbeheerderhallo,
ik heb het programma aangeschaft, en ik heb er delen uitgepikt waarbij ik efkes stilsta
zo heb ik ontdekt wie ik ben en niet in het minst hoe ik ben; en dat was voor mij een
verrijking, zien en voelen wie je bent. Maar ik ben er nog niet waar ik denk te willen (mijn hart is zwaar gekwetst) zijn, maar
via de mails naar caroline, helpt ze mijn handje vasthouden om me terug op het pad te
brengen, en dat is een houvast voor mij in deze moeilijke periode. Als je een vraag
stelt, en je krijgt een antwoord is dit al een voldoening op zichzelf, dat is een leuke ervaring
voor mensen die het moeilijk hebben is een degelijke en dagelijkse ondersteuning een
heel belangrijk aspect om terug te ‘leven’; zeker weten
dank je carolinemarc
2 januari 2015 om 21:46 #7866
adminstrator websiteSleutelbeheerderGoeiendag beste mensen !!!
Graag wil ik ook even mijn ervaring neerzetten, die ik met Caroline heb…..al een tijdje kreeg ik van haar de “Trendflow” mails met heel vaak op precies het “juiste “moment datgene wat ik nodig had !!!! soms dacht ik wel eens dat ze mijn gedachten kon lezen ….zo pakkend …zo fijn ….ik had dan ook vaak veel tranen hierbij , en daarna was er opluchting !!!
Ik heb haar dit nog geeneens gezegd…..bij deze Caroline !!!!
Omdat ik voor mijn gevoel meer nodig had dan deze mails ,heb ik me aangemeld voor het volledige programma .
In eerste instantie dacht ik dat dit te duur zou zijn voor mij, maar dat viel zo reuze mee !!!
Nog nooit heb ik zoveel steun ….advies…..wijsheid enz….gehad dan van haar …en dan voor dat geld !!!!
Ik heb 2 jaar lang bij een Psychiater gelopen ( 1x per maand) ,n.a.v. een burn out die ik heb gehad …daar ging natuurlijk veel meer aan vooraf ,waardoor ik hier in belandde …
Maar zij heeft in die 2 jaar niet bereikt met mij wat Caroline kon in een maand tijd !!!
Echt waar ….zo bijzonder ….en altijd zo snel mogelijk krijg ik een reactie terug ..
Als ik naar mijn Psych was geweest, en ‘t ging een week later niet zo goed met me ,dan moest ik wachten tot de volgende sessie ….en kon ik mijn “ei” niet kwijt waardoor ik weer opnieuw in de stress kwam te zitten !!!
Nu ….met Caroline is dit een werkelijke “openbaring” ….ze is zo een mensen mens ..met zoveel begrip …!!!!!
Voor de mensen die nog twijfelen om haar programma aan te schaffen , wil ik zeggen ; DOEN !!!!
Ook ik verkeer momenteel in “zwaar ” weer ,heb t moeilijk nadat mijn relatie een half jaar geleden is uitgegaan ..
Nog steeds hou ik van deze man en hoop dan ook ,dat alles weer goed zal komen !!!
Uiteraard gaat niets vanzelf en zit er overal een reden achter, en gebeurt niets voor niets in het leven ….er speelt nog veel meer in mijn leven, maar zal jullie dit besparen ….ieder huisje heeft zijn kruisje …..maar vooralsnog ben ik heel blij met CAROLINE …..!!!!!
Dankjewel hiervoor ….
Liefs Lea.20 januari 2015 om 12:27 #7858
adminstrator websiteSleutelbeheerderDag Caroline,
Weet je wat heeeeeel belangrijk is : de dagelijkse communicatie, je hebt iemand nodig
je hebt directe interactie nodig, tis er, tis er voor jou, en jij kan voort gedurende de dag met dat ‘klein’ beetje steun.
Je blijft hangen, je zakt niet dieper en dat doet wonderen….
op het moment zelf besef je dat niet, maar geleidelijk aan, als je terug een beetje in
evenwicht bent, kan je dan die periode overschouwen…..
en dan je zeg : BEDANKT EN NOG EENS BEDANKT VOOR AL DE MOEITE
JE WAS ER VOOR MIJ, JE LIET ME NIET IN DE STEEK.
We zijn kleine kinderen die voor het eerst te voet naar school gaan met een ouder,
de ouder doet dat een paar keer, en dan laat hij het kind los,
dat is precies hetzelfde wat ik meemaak,
de dankbaarheid naar jou toe, Caroline, is heel groot.
Gr. Marc.23 januari 2015 om 16:25 #7860
adminstrator websiteSleutelbeheerderIk ben blij en ik vind het super dat ik Caroline ken
zij houdt gedurende een aantal weken mij in het ‘vizier’ ttz ik mail haar met mijn
situatie en zij geeft reactie, waarbij telkens een kleine glimlach te voorschijn komt
ik trek me daaraan op
terzelfde tijd zoek ik verder naar mijn ‘ik’ door veel te lezen, en veel verbanden te
leggen. In vele boeken duiden ze op hetzelfde : liefde en dankbaarheid
en vooral je geest, je denken bewust te beleven
ik kon dit in het begin ook niet geloven maar beetje per beetje lukt dat wel
ik deel die informatie mee aan caroline, die me dan nog een beetje verder duwt
in de goede richting
ik ondekt mezelf ook, ben veel bewuster van mijn situatie, om zodoende meer
inzicht in het leven te krijgen
kortom : we zijn een duo Caroline en ik, die het beste met elkaar voorhebben,
en met één gemeenschappelijk doel : een mens zijn geluk te vinden, of terug
te vinden18 februari 2015 om 10:15 #7868
adminstrator websiteSleutelbeheerderBeste Caroline,
ik ontvang al enige tijd je mails, en volg je ook op facebook.
Ik bewaar al je mails omdat ik er mooie dingen in vind staan, zodat ik ze nog eens kan nalezen…….
Ik ben al een aantal jaren bezig met een “afpel “gebeuren en dat gaat niet zonder pijn of moeite.
Er is nu veel aan het open komen en worden pijnlijke gebeurtenissen “herplaatst”.
Dat was werkelijk nodig want ik heb 14 jaar geleden puur van de stress en niet verwerken van dingen een psychose gehad.Ik zie dat de bedrading die in je kinderjaren gelegd zijn, zo bepalend zijn, maar dat je als volwassenen door bewustheid in staat bent om oude bedrading te vernieuwen.
Ik wil je bedanken voor je mails. Ik wens je wijsheid en veel goeds in je werk, omdat zo veel mensen met niet fijn werkende bedrading vastlopen en mensen zoals therapeuten, coaches, hulpverleners zo enorm belangrijk zijn. Dank je wel voor wat je doet.
2 maart 2015 om 08:42 #7869
adminstrator websiteSleutelbeheerderHOE BELANGRIJK JE EIGEN INTUÏTIE VOLGEN IS……………….
Hallo lezer,
Ik, Joop heb een aardige deuk opgelopen sinds okt,.2012. Tracht hiervan te herstellen met meerder dingen welke ik interessant vind. Het verhaal vanaf het begin.
Alles heeft een begin en ik denk dat het al is begonnen vanaf dat ik een relatie hebt gehad, dus nu niet meer. Laat ik beginnen met het begin.
1983 Getrouwd met X, en eigenlijk intuitief wetende dat het niet staat, maar alles moet wennen zegt men dan. 1989 juli gaat het fout voor de officiele bevalling datum en krijgen hebben we een dood geboren zoon. Ik altijd denkende dat het met het roken te maken heeft van X. Dit hebben ze nooit bevestigd en je schiet er ook niets mee op.
Later nog na een miskraam een zoon en een dochter gekregen. De relatie was niet altijd goed, en gaf geregeld spanning. Ik heb mij doordat X de kids had mij op een ander spoor laten zetten omdat alles voor de kids ging en ik hing er bij. Ja een scheiding is ook niet alles etc. wat denkt de fam. etc.etc. Je blijft er in hangen. Altijd een heet hangijzer zoiets.
Ben het ongemerkt in het werk gaan zoeken. Later zelfstandig dus nog meer weg en druk doende.
Had het op mijn manier naar het zin, maar later wilde ik ook een verandering, niet meer de voldoening, problemen met de kids op school en nog meer dingen die niet meer wilde.
Ik wilde meer samen werking tussen mijn echtgenote en mij, ik miste het contact in meerdere opzichten, en dacht het met een verandering te laten plaats vinden.
Alles op het spel gezet om het weer te doen slagen alleen kwam ik de verkeerde mensen tegen welke mij hebben pootje gelicht. Een winkel welke we waren begonnen liep geheel niet en ook in een ander gedeelte van Nederland waar je dan met de neus op de feiten wordt gedrukt. Alles kwijt en een schuld als extra,met verwijten etc. Een verplichte verhuizing naar een andere gemeente, wat goed is verlopen alleen onderling ging het niet meer. Geen communicatie, verwijten en de liefde was allang de deur uit.
Acht maanden na het stoppen van de winkel, verhuizing depressie van het kwijtraken, faillisement kreeg ik een grote waarschuwing. Geen lucht meer toen ik voor controle naar de huisarts ging.
Geen problemen geconstateerd meer ik zou een fietsproef krijgen. Na drie dagen kreeg ik een tweede waarschuwing welke ik niet meer wilde af-wachten en me naar het ziekenhuis liet vervoeren.
Met een 36 uur wist ik dat ik vernauwingen had in de kransslagaderen, en op de achtste dag na opname heb ik drie omleidingen gekregen. Dit is allemaal goed verlopen en ik ben goed hersteld.
Ik had al kennis gemaakt met een vrouw welke coaching en begeleiding geeft en mij wel een aansprak om mee te sparren. Hier ging het verder mis omdat mijn ex niet daar mee in zee wilde gaan en het allemaal maar vaag en zweverig vond. Ik ging op zeker verder met haar en heb na mijn opname bekend gemaakt dat ik goed voor mijzelf wilde gaan zorgen. Dit is mij kwalijk genomen en van het een kwam het ander. Uiteindelijk heb ik gezegt dat ik het niet meer zo wilde en de relatie wilde staken. Dat is ingezet in feb. 2014, per half april ben ik verhuist en sinds juni 2014 is dat officieel. Half juni 2014 leerde ik een vrouw kennen via een dating site welke eigenlijk de zelfde weg heeft bewandeld als ik maar we hebben zeker een goede klik, ik heb mogen ervaren wat de echte Liefde mag wezen, al was het voor korte tijd, maar we hebben nog geregeld heel goed contact, en ik weet niet waar het echt op uit zal draaien.
Nu ben ik zeven maanden weer aan het werk na een tijd van solliciteren en afwijzingen. Wel in een totaal andere omgeving dan ik zat, maar dat went ook. Ik heb mogen ervaren dat ik te weinig mijn eigen intuitie hebt gebruikt en mezelf hebt laten leiden door anderen, dat is voor mij een feit maar ik blijf zoeken naar mijn echte pad. Is dit het wat het moet zijn of mag er nog iets moois zijn weg gelegd voor mij. Een uitdaging, een activiteit met anderen waarin ik kan opgaan met plezier. Ik zoek meer met het spirituele en heb al veel dingen mogen meemaken waar ik iets mee heb.
Ik ben mooie mensen tegen gekomen in een afgelopen jaren welke mij iets te zeggen hebben maar ik blijf zoeken naar mijn vraag wie is Joop wat wil hij doen en wat is zijn pad. Ik ben op weg maar mag nog een tijdje hoop ik, hier op deze aardbol rond huppelen in een kindse omgeving met veel humor, plezier en veel heel veel LIEFDE, Thats it”s all aboutIk hoop dat jullie er iets mee kunnen,
Joop3 maart 2015 om 23:35 #7870
adminstrator websiteSleutelbeheerderHallo Caroline
Hopelijk alles goed met u!
het gaat nog altijd super goed met mij, sinds de ontmoeting met u.
Ik heb die een “plaatsje” kunnen geven en kan “dingen” nu beter in het leven accepteren.
Ik ben ook nog altijd blij dat ik u bezocht had.
Ik hou me nu met nuttige dingen bezig en leest nog heel weinig uw berichten, vanwege de school, het werk en stages.
Nogmaals heel hartelijk bedankt 😀27 maart 2015 om 12:33 #7875
adminstrator websiteSleutelbeheerderCaroline,
Nogmaals bedankt voor het gesprek, sorry voor de monoloog.
Maar bij jouw kon ik mijn verhaal eens kwijt op hetzelfde level.
Groetjes Jeannie1 april 2015 om 08:10 #7878
adminstrator websiteSleutelbeheerderIk vind de rapporten fijne reminders. Het voorkomt vaak dat ik in oude patronen terug val of waarschuwt me dat ik dat misschien al aan t doen ben. Ze zijn kort maar krachtig en zinvol voor mensen die snappen waar t over gaat en waar t aan refereert. Wellicht raken anderen nieuwsgierig naar meer informatie en begeleiding. Ik zit zelf al een paar maanden in een traject na een burnout. Deze reminders zijn daarmee zeer zinvol voor mij
19 mei 2015 om 13:48 #7871
adminstrator websiteSleutelbeheerderJouw teksten hebben mij wel een beetje op weg gezet dus alles is prima.
Groetjes -
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.