Stress – Burn-out – Hyperventilatie – Depressie – Hooggevoeligheid – Vermoeidheid – Gezondheidsklachten › Forums › Laatste Nieuws › Er wordt veel gelezen, helaas nog weinig door jullie geschreven.
-
AuthorPosts
-
5 juni 2014 om 13:54 #7721
adminstrator websiteSleutelbeheerderWat is jouw visie, missie, doel of verhaal, wat je wil delen met de wereld.
Jullie zijn allemaal “hulpverleners” in het veld.
Ik ben ervan overtuigd als het eenmaal begint…………….
6 juni 2014 om 15:20 #7808
adminstrator websiteSleutelbeheerderOp jouw vraag om hier een berichtje achter te laten wil ik wel gehoor geven. Jouw mails komen altijd met teksten waarbij ik voor mezelf tracht te filteren waar ik iets mee kan. Ik werk op dit moment met een kindje waarvan ik vermoed dat ze hooggevoelig is. Ze is nog jong,ruim 3 jaar.
Verder heb ik mijn privé leven hele vervelende dingen die me compleet uit de rails trekken en ik zoek zoveel mogelijk steun om dit het hoofd te bieden. Ik lees je mails dus volop maar kan er verder niet over schrijven.9 juni 2014 om 17:04 #7809
adminstrator websiteSleutelbeheerderIk zoek zoveel mogelijk steun om dit het hoofd te bieden……..dan heeft het ZIN voor je, daar gaat het om. Dank je wel!
11 juni 2014 om 19:10 #7810
adminstrator websiteSleutelbeheerderGraag wil ik hier iets plaatsen al ruime tijd zit ik met problemen ben ook hooggevoelg ben sinds kort afgebouwd van verslavende medicijen en ik heb veel steun aan caroline haar email en haar forums ik hoop dat jullie hetzelfde ervaren als ik liefs
5 november 2014 om 08:55 #7857
adminstrator websiteSleutelbeheerdereen truitje voor een pop voor de meeidn? (dan moet je eigenlijk nog eentje maken ;)Ze hebben vast wel een pop die en truitje kan gebruiken. of een klein tasje voor de dames..ik bedenk maar wat.succes, t is te leuk om er niets mee te doen.groetjes
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.