Stress – Burn-out – Hyperventilatie – Depressie – Hooggevoeligheid – Vermoeidheid – Gezondheidsklachten › Forums › Stel een vraag › Algemeen › Een Leven Lang Succesvol – Doorgroeien Samen Met Ons
-
AuthorPosts
-
6 maart 2016 om 11:41 #7743
adminstrator websiteSleutelbeheerderHoe ontwikkel je jezelf tot een succesvolle Trendflow – er?
De sleutel is niet zozeer een product maar de scholing en ontwikkeling die onze organisatie biedt.
Bij een succesvol leven hoort bewustwording, gezond denken en doen.Te vaak hebben we de aandacht op de dingen die we niet willen.
Focussen we op momenten waar we ontevreden over zijn.
Denken we in tekorten en in schaarste.Alles waar je aandacht naartoe gaat groeit.
Als je aandacht gaat naar de tekorten die je hebt, zal er meer tekort ontstaan.
Als je denkt; ik heb te weinig tijd, te weinig geld en ik voel me niet goed
zal er steeds minder tijd, te weinig geld en je niet goed voelen ontstaan.Wil je een leven lang succesvol zijn zelf ervaren dan zijn er 4 belangrijke gebieden die je constante aandacht blijven vragen;
1. Gezondheid. (mentaal en fysiek stabiel blijven)
2. Relaties. (alleen zijn verarmt)
3. Werk. (bezieling en betekenis voelen)
4. Inkomen. (om dat te kunnen doen wat je wilt doen)Focus niet langer op tekorten maar richt je op constructieve groei en (persoonlijke)ontwikkeling.
Richt je op overvloed, op de dingen die je werkelijk gelukkig maken.Commitment voor langere tijd, brug naar vrijheid!
Onze deur staat open voor iedereen die meer uit het leven wil halen!
Henk & Caroline van der Aa
Tel 06-51216215 https://www.trendflow.nl/contact-2/
Email: Trendflow57@gmail.com -
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.