Klachten Stress Na Een Zware Dag Opruimen

Klachten Stress, Na Een “Normale” Werkdag.

Na een zware dag ( normale dag) als computerprogrammeur, kwam Jan thuis gereden ( al vol van  klachten stress). De fietsjes van de kinderen lagen op de inrit en ook in de gang lag her en der speelgoed verspreid.

Jan voelde gelijk allerlei Klachten Stress opkomen, vooral in zijn spieren en maag.

Toen hij binnenging zag hij dat zijn vrouw met haar zus belde en hem negeerde. Zijn hart begon sneller te slaan. Ook zag hij de wanorde in huis. De irritatie en frustratie begonnen te leven en in een keer explodeerde hij en………. begon te schreeuwen tegen zijn vrouw en kinderen.

Ik heb klachten stress – ik ben een stress kip. 

klachten stress

klachten stress

Zoals hierboven beschreven is spanning vaak de trekker van een pistool. Een opgetelde spanning, drukke dag op het werk, rommel op de inrit en in huis, vrouw die even geen echte aandacht heeft en misschien nog meer onderliggende zaken, maken dat de opgestapelde lichamelijke reacties er in een keer uitknallen.

Ik heb de zenuwen, ik ben een stress kip, dat voelt Jan wel maar het boze gevoel wat dan optreedt is de echte trekker.

Stress klachten hoeft u niet te hebben.

Stel, dat Jan ook nog op de snelweg reed en een bestuurder sneedt hem af, of hij voelde zich schuldig omdat hij bepaalde zaken op het werk niet af had, allemaal bijkomende interne of externe triggers om spanning te krijgen.

Hier is het erg belangrijk om u zelf te leren kennen. Uw eigen werkend organisme en hoe dat werkt. Dit, om de “triggers” van uzelf het hoofd te bieden, zodat uw hersenen, klieren en hormonen, het immunsysteem en het hart, bloed en longen, te activeren en vooral goed te coördineren. Zodat u geen stress klachten hoeft te hebben.

Lees uw persoonlijke waarschuwingslichten. Bewust worden van uw spanningsreacties is de eerste stap, dan het leiden. Bij klachten stress, luister naar uw lichaam, wees bewust van negatieve emoties en neem uw eigen gedrag waar onder spanning.

Probeer een nieuw perspectief te zien en te bereiken, die enorme positieve effecten hebben.

Als je op de snelweg bent, en je wordt gesneden, denk dan: het is niet persoonlijk, die kerel heeft een probleem, ik blijf kalm. Geïntimideerd door een medewerker; als ik nu reageer wint hij, ik ga hem later vertellen hoe het voor mij voelde, en als dat niet werkt kan ik nog naar de manager gaan.

Jij kunt zelf veel levensstijlveranderingen aanbrengen:

  • Beheer je tijd beter.
  • Leg prioriteiten vast.
  • Bescherm je tegen vrije radicalen.
  • Leid je geldbronnen.
  • Verander uw baan of beroep.
  • Bouw meer rust in.
  • Eet gezond voedsel.
  • Geen of niet teveel alcohol.
  • Leef volgens eigen kernwaarden.
  • Leef meer sociaal.

Leer je eigen spanningsreacties kennen en ontwikkel technieken om je klachten stress NU te verminderen.
Vraag NU uw
 GRATIS brochures hier aan, zij staan vol met tips, tools en technieken om er snel mee te beginnen.

Tenzij u zich al fit, zonder stress en vol van energie voelt.

GRATIS stress- vrije brochures vul dan meteen HIER uw gegevens in:

0 Comments

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

©2019 

Log in with your credentials

Forgot your details?